Det er absolutt ein fordel om terminologien er einsarta på tvers av dei ulike programpakkane. Her er to ord(par) som blir brukt i ulike pakkar. Kven av dei skal me velja?
bli eller verte tilkopling eller samband
Eg føretrekker dei første i kvart par, men dette kan me godt gjera demokratisk.