ty. den 08. 05. 2012 klokka 13.37 (+0200) skreiv Sigmund Hansen:
Den 08.05.2012 13:29, skrev Åsmund Skjæveland:
Eg strevar med ordet "item" i Nautilus. Det vert brukt i staden for "file", t.d. "Move item to trash", "Rename item" etc. Er det nokon grunn til å ikkje omsetja det til "fil"? Eg kjem ikkje på nokon andre alternativ. Eg har forsøkt meg med "element"/"oppføring", men det vert frykteleg krøkkete.
Grunnen er vel at det kan være en fil eller en mappe. Mange filsystemer definerer disse som to forskjellige ting, som blant annet er grunnen til at det er to forskjellige programmer for å slette filer og mapper (rmdir vs. rm, selv om rm kan brukes til begge). Er «element» virkelig så ille?
I KDE har me konsekvent brukt «element» om dette. Det kan då vera snakk om både filer, mapper eller symbolske lenkjer. For øvrig er vel «item» på engelsk like ille som «element» på norsk.
Elles er eg einig med Stuestøl i at ein i mange tilfelle med fordel kan sløyfa heile ordet.