Eg strevar med ordet "item" i Nautilus. Det vert brukt i staden for "file", t.d. "Move item to trash", "Rename item" etc. Er det nokon grunn til å ikkje omsetja det til "fil"? Eg kjem ikkje på nokon andre alternativ. Eg har forsøkt meg med "element"/"oppføring", men det vert frykteleg krøkkete.
Den 08.05.2012 13:29, skrev Åsmund Skjæveland:
Eg strevar med ordet "item" i Nautilus. Det vert brukt i staden for "file", t.d. "Move item to trash", "Rename item" etc. Er det nokon grunn til å ikkje omsetja det til "fil"? Eg kjem ikkje på nokon andre alternativ. Eg har forsøkt meg med "element"/"oppføring", men det vert frykteleg krøkkete.
Grunnen er vel at det kan være en fil eller en mappe. Mange filsystemer definerer disse som to forskjellige ting, som blant annet er grunnen til at det er to forskjellige programmer for å slette filer og mapper (rmdir vs. rm, selv om rm kan brukes til begge). Er «element» virkelig så ille?
Vh. Sigmund
Den 08.05.2012 13:37, skreiv Sigmund Hansen:
Den 08.05.2012 13:29, skrev Åsmund Skjæveland:
Eg strevar med ordet "item" i Nautilus. Det vert brukt i staden for "file", t.d. "Move item to trash", "Rename item" etc. Er det nokon grunn til å ikkje omsetja det til "fil"? Eg kjem ikkje på nokon andre alternativ. Eg har forsøkt meg med "element"/"oppføring", men det vert frykteleg krøkkete.
Grunnen er vel at det kan være en fil eller en mappe. Mange filsystemer definerer disse som to forskjellige ting, som blant annet er grunnen til at det er to forskjellige programmer for å slette filer og mapper (rmdir vs. rm, selv om rm kan brukes til begge). Er «element» virkelig så ille?
Vh. Sigmund
Om det står «Flytt fila til søppelkorga» er det vel ikkje så uforståeleg om denne handlinga også gjeld ei mappe? Utan at eg kan kome på noen eksempel akkurat nå, så har eg opplevd at ein kommando med fil i seg gjerne også gjeld for mapper. Dersom det er svært viktig å kunne fortelje at kommandoen gjeld begge, er det kansje ei løysing å skrive «Flytt fila/mappa til søppelkorga». Dersom det ikkje kan misforståast, kunne ein kanskje sløyfe kva det er som skal flyttast, og bare skrive «Flytt til søppelkorga»? Mange av menyane i Windows gjer det på den måten. T.d. i filutforskaren. Kva som blir «Klipp ut» eller «Send til» o.l. er avhengig av kva som er markert når kommandoen blir brukt.
Helsing Kolbjørn
ty. den 08. 05. 2012 klokka 13.37 (+0200) skreiv Sigmund Hansen:
Den 08.05.2012 13:29, skrev Åsmund Skjæveland:
Eg strevar med ordet "item" i Nautilus. Det vert brukt i staden for "file", t.d. "Move item to trash", "Rename item" etc. Er det nokon grunn til å ikkje omsetja det til "fil"? Eg kjem ikkje på nokon andre alternativ. Eg har forsøkt meg med "element"/"oppføring", men det vert frykteleg krøkkete.
Grunnen er vel at det kan være en fil eller en mappe. Mange filsystemer definerer disse som to forskjellige ting, som blant annet er grunnen til at det er to forskjellige programmer for å slette filer og mapper (rmdir vs. rm, selv om rm kan brukes til begge). Er «element» virkelig så ille?
I KDE har me konsekvent brukt «element» om dette. Det kan då vera snakk om både filer, mapper eller symbolske lenkjer. For øvrig er vel «item» på engelsk like ille som «element» på norsk.
Elles er eg einig med Stuestøl i at ein i mange tilfelle med fordel kan sløyfa heile ordet.
Den 8/5/12 20.48, skreiv Karl Ove Hufthammer:
ty. den 08. 05. 2012 klokka 13.37 (+0200) skreiv Sigmund Hansen:
Den 08.05.2012 13:29, skrev Åsmund Skjæveland:
Eg strevar med ordet "item" i Nautilus. Det vert brukt i staden for "file", t.d. "Move item to trash", "Rename item" etc. Er det nokon grunn til å ikkje omsetja det til "fil"? Eg kjem ikkje på nokon andre alternativ. Eg har forsøkt meg med "element"/"oppføring", men det vert frykteleg krøkkete.
Grunnen er vel at det kan være en fil eller en mappe. Mange filsystemer definerer disse som to forskjellige ting, som blant annet er grunnen til at det er to forskjellige programmer for å slette filer og mapper (rmdir vs. rm, selv om rm kan brukes til begge). Er «element» virkelig så ille?
I KDE har me konsekvent brukt «element» om dette. Det kan då vera snakk om både filer, mapper eller symbolske lenkjer. For øvrig er vel «item» på engelsk like ille som «element» på norsk.
Elles er eg einig med Stuestøl i at ein i mange tilfelle med fordel kan sløyfa heile ordet.
Eg kan prøva å gjera det når det går. Det er litt vanskeleg i tilfelle som "Move %d items to trash?", men ofte går det an.
2012/5/8 Sigmund Hansen admin@chickensoft.com:
Den 08.05.2012 13:29, skrev Åsmund Skjæveland:
Eg strevar med ordet "item" i Nautilus. Det vert brukt i staden for "file", t.d. "Move item to trash", "Rename item" etc. Er det nokon grunn til å ikkje omsetja det til "fil"? Eg kjem ikkje på nokon andre alternativ. Eg har forsøkt meg med "element"/"oppføring", men det vert frykteleg krøkkete.
Grunnen er vel at det kan være en fil eller en mappe. Mange filsystemer definerer disse som to forskjellige ting, som blant annet er grunnen til at det er to forskjellige programmer for å slette filer og mapper (rmdir vs. rm, selv om rm kan brukes til begge). Er «element» virkelig så ille?
Kommandolinja og skrivebordmiljøer opererer med forskjellige terminologier. På kommandolinja er fil en fellesbetegnelse på alt som kan lagres i filsystemet. Dette inkluderer vanlige filer, kataloger, symbolske lenker osv..
Jeg vet ikke om det er definert i noen standard, men i skrivebordmiljøer virker det å være konsekvent at man kaller en fil det man kaller en vanlig fil (en. regular file) på kommandolinja, og mappe er det man kaller katalog på kommandolinja. Jeg synes ikke vi bør blande disse to, så jeg stemmer også for «element».