* Øystein Skadsem (oskadsem@start.no) [010829 17:21]: Har aldri hørt webleser bli brukt jeg heller. Nettleser er et fint ord, selv om det kanskje ikke peker fullt så spesifikt på web-delen som webleser gjør.
Når vi først har bestemt oss, hva er enkleste måten å bytte ord på? Jeg kunne nok klare å skrive en kjapp perl-hack som bytter ut alle forekomster av det ene med det andre, men noen må da ha skrevet noe slikt i forbindelse med kde-i18n før?
for file in *.po; do sed -e 's/webleser/nettleser/g' $file > $file.tmp && mv $file.tmp $file; done
Eivind