Om du vil være helt presis så er vel styrke/nivå og forsterkning to forskjellige ting. ReplayGain beskriver forsterkning («gain» kontra «level»). Normaliserings-et-eller-annet tror jeg er det korrekte faguttrykket. Eller hva med bare «normalisering» hvis det ikke er *så *viktig at det beskriver hva det *er* og ikke *gjør*.
On Tue, Dec 6, 2011 at 4:04 AM, Arno Teigseth arnotixe@gmail.com wrote:
-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1
Hei
Noe "offisielt" ord for replay gain? (lydstyrken/forsterkingen en sang ideelt skal spilles av med)
mvh Arno Teigseth -----BEGIN PGP SIGNATURE----- Version: GnuPG v1.4.11 (GNU/Linux) Comment: Using GnuPG with Mozilla - http://enigmail.mozdev.org/
iEYEARECAAYFAk7dhiQACgkQEMIGVCc8BjDxrACeLBbq/IopB1Jnj5vjJIe3eEgj 6KoAnis0nvDYxVXjkPAO6HyOFMfsVyje =q/AM -----END PGP SIGNATURE-----
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no