j
k
j a
j l
On Fri, Aug 10, 2001 at 09:05:29AM +0200, Ragnar Wisløff wrote:
Det synes jeg absolutt. Tux taster er foreslått, høres ut som en god løsning.
Varianter kan være "TasteTux" eller "SkriveTux"?
Eivind
Back to the thread
Back to the list