* Andreas Landmark (andreas.landmark@skolelinux.no) [011127 20:46]:
At 27.11.2001 18:22, Eivind Tagseth wrote:
ein kan unngå det. Mitt forslag er 'øktdelt'. Ein kan då snakka om ein 'øktdelt CD' og 'øktdelt' brenning'.
Blir ikke det litt vel vanskelig å uttale?
Er ikke «session» rimelig vanskelig å uttale om du ikke taler engelsk?
Hehe... jo. «sesjon» derimot, er veldig greit og naturlig å uttale, enten man liker det eller ei (ikke det at jeg har noen som helst motforestillinger mot å finne et bedre ord enn sesjon, men jeg tror ikke «øktdelt» er et veldig godt alternativ).
Eivind