j
k
j a
j l
Axel Bojer:
Da trenger man ikke installere noe ekstra, og engelske pakker er vel alltid med som standard ...
Det veit eg ikkje korleis er for Kubuntu, men dei engelske (amerikanske) originaltekstane er uansett innebygd i programma.
Back to the thread
Back to the list