Carl Lunde carll+news@online.no wrote in news:871yb8bl5g.fsf@online.no:
«Amerikansk brevformat¹»?
Nei, USA brukar fleire papirformat, «Letter», «Legal», «Executive» og «Ledger/Tabloid». Eg synest originalteksten bør bli ståande.
So får me håpa amerikanarane til slutt tar til vettet, som resten av verda har gjort, og begynner å bruka ISO 216-standarden (og relaterte standardar), med alle dei fordelane dette bringer med seg, jf. <URL: http://www.cl.cam.ac.uk/~mgk25/iso-paper.html >.