[Axel Bojer]
Ja, endrer du, eller skal jeg?
Jeg ser helst at noen andre fikser.
Men det er kanskje nærliggende å tolke det slik at siden en del av ordlista er utgitt som GPLv3, så er hele koden det?
Jeg antar du snakker om ordene som kom fra ordbanken her? Tror ikke det er noen slik automatikk, delvis pga. at en liste med ord neppe har verkshøyde og derfor nok må anses å ha det mer begrensede katalogvernet, som så vidt jeg vet kun gjelder direkte kopier og ikke viderebehandlede utgaver som det spell-norwegian-pakken er. Uansett, det blir vel rent hypotetisk, med mindre noen ønsker å ta jobben med å bytte lisens.
Vennlig hilsen,