On Sat, 14 Jul 2018, Karl Ove Hufthammer wrote:
Thomas Gramstad skreiv 13. juni 2018 20:11:
Det er nok driftsgruppa som er det avgjerande her. Kven som er listeadministratorar er (bør iallfall vera) noko me sjølve kan velja. Eg er sjølv listadministrator for i18n-no, i18n-nn og i18n-nb i dag, og kan godt vera det for den nye lista også. Men listeadministratorar modererer berre meldingar og kan endra innstillingane for listene; dei styrer ikkje det tekniske. (Me har fleire listeadministratorar for i18n-no-lista i dag, men ingen av dei kan gjera noko dersom lista sluttar å fungera.)
Enig, vi må selv kunne velge listeadministratorer.
Når det gjelder NUUGs driftsgruppe, så er denne tildels overarbeidet idag, og kan trenge forsterkninger. Hvis NUUG tar en aktiv rolle i å fremme FriProg-oversetting så kan kanskje flere fra oversettermiljøet bli NUUG-medlemmer, og kanskje også noen kan forsterke driftsgruppa? Altså en win-win der NUUG både støtter med å avholde arrangementer og gi økonomiske bidrag til oversettermiljøet, og at nye NUUG-medlemmer fra oversettermiljøet kan engasjere seg også i driftsgruppa?
For å vera heilt ærleg, synest eg ikkje dette høyrest så forlokkande ut,
Her var det mange misforståelser.
iallfall slik det er skildra her. «Planen» er altså at omsettarmiljøet skal melda seg inn i NUUG (medlemsavgift 1 365 kronar per person per år)
Nei, 410 NOK per år per person (uten Usenix-medlemskap, som ikke er nødvendig). Studenter: NOK 50 per år. https://www.nuug.no/info.shtml
og i tillegg gjerne gå inn og forsterka driftsgruppa? Og dette er altså ei driftsgruppe som er så overarbeida(?) at dei ikkje har fått oppgradert Mailman-installasjonen sidan 2006.
Det har ikke vært prioritert fordi det har vært viktig å ha en versjon som fungerer med listadmin, og fordi det har fungert som det er.
Men det har jeg gått gjennom før, og i tillegg har både Solbu og jeg påpekt at han nå leder listadmin-prosjektet, og har fått listadmin til å fungere med nyeste versjon av Mailman (i v2-serien). Det er altså ikke noe som hindrer en oppgradering.
Og dette er ein Mailman-installasjon som har fleire kjende sikkerheitshòl (og som er eldre enn den versjonen me alt har for e-postlistene).
Dette har vi tygd gjennom før. Løsningsforslag er lagt frem tidligere i tråden og gjentas ikke her.
Om eg har misforstått ting, eller andre har andre synspunkt, er det berre å skrika ut. :)
Nei for all del, hvis du/dere ikke vil ha noe med NUUG å gjøre, så slipper dere selvfølgelig det. Da finner dere en annen løsning.
Mvh,
Thomas Gramstad