Hei,
For noen år siden da jeg var mer aktiv med oversetting i friprog-miljøet, husker jeg at det fantes to scripts, et som auto-oversatte fra dansk til bokmål, og et annet fra bokmål til nynorsk. (Man måtte selvsagt gå gjennom for hånd etterpå.) Er disse scriptene i bruk ennå? Blir de vedlikeholdt/utvidet med nye ord og regler? Hvor finner jeg dem?
Thomas Gramstad