tirsdag 9. september 2003, 22:14, skrev Karl Ove Hufthammer:
Håvard Korsvoll korsvoll@skulelinux.no skreiv i innlegget
news:200309091939.28017.korsvoll@skulelinux.no:
Det eg lurer på er kva vi skal setja "nestedstartqoute" og "nestedendqoute" til? Skal eg bruka ‹ og › som er < og >, men med same form som « og »?
Dette har me (eller iallfall eg) diskutert opp og i mente, og svaret er at du skal bruka høge 6-tal og 9-tal for indre hermeteikn, det vil seia det same står der frå før. Ytre hermeteikn skal som du seier vera « og ».
hmm. En måned senere ... Hvor har du det fra? Finn Erik Vinje ("skriveregler") bruker visst også 'masse ord'. (s.28); vel og merke da ved sitering i en sitering. Dette synes jeg ser bedre ut, og er dessuten lettere å finne på tastaturet ...
mvh Axel