[Bjørn Steensrud]
Jeg mener å ha brukt Kontrollpult eller Styrepult tidligere ?
Jeg tror jeg ville brukt kontrollpanel eller instrumentpanel, med forbehold om at jeg ikke aner hvordan det blir brukt i LibreOffice.
Det ble diskutert i april 2010, se tråden som starter på <URL: https://lister.ping.uio.no/pipermail/i18n-no/2010-April/007276.html >