[Axel Bojer]
Søknaden er lagt inn i SVN (Svn/i18n/openoffice/rapporter). Direktelenke til søknaden
I odt-versjon: http://tinyurl.com/39n43f I pdf-versjon: http://tinyurl.com/3xgg4z
Gi tilbakemeldinger om noe er uriktig eller kan forbedres på annet vis :-)
Utmerket. Veldig bra å se et utkast til søknad.
Er dette koordiert med aktiviteten som foregår på URL:http://www.friprogramvareiskolen.no/Application/2007-projects?
Jeg er blitt fortalt at det er lurt å følge samme oppsett i søknaden som det legges opp til i utlysningen, dvs:
[...] søknaden må som minimum omfatte: - en redegjørelse av hva prosjektet går ut på, viktige aktiviteter, hvilke standarder som skal benyttes ? og til hva; - organisering (administrativt ansvarlig for prosjektet, samt prosjektleder); - hvem som for øvrig skal delta i prosjektet (hvilken leverandør/kompetansemiljø, hvilken offentlig virksomhet, m.v.); - kostnadsplan og fordeling av kostnader pr deltaker; - hvordan prosjektet er tenkt finansiert (hvordan dekkes kostnadene utover det man ber FAD om å støtte)
Overskriftene i søknaden bør tilsvare disse punktene, og alle punktene i søknaden bør legges inn under disse overskriftene.
Vennlig hilsen,