At 06.11.2003 09:11, Magni Onsøien wrote:
On Wed, Nov 05, 2003 at 10:59:41PM +0100, Håvard Korsvoll said:
Eg lurer på om de har nokre gode forslag til kva vi skal omsetja «Message disposition notification» med. Dette er ein slags protokoll/standard [1] i e-postsamanheng for stadfesting frå mottakaren kva han har gjort med e-posten: vist, handsama, lagt vekk, sletta osv. Denne statusen vert så
sendt
tilbake til sendaren.
Jeg titta på norsk Outlook2002, der er det omskrevet med "gi meg beskjed når ..."
Viss du ikkje treng spesiefikke ord for kvar einskild type kvittering, så er lest-kvittering kanskje eit enkelt og greitt ord som ikkje treng ytterlegare forklaring overfor brukaren?
Høres ut som et godt forslag. Det går også an å bruke bare kvitteringer eller kvitteringsmeldinger som en overskrift i en valgfane.
Gunnhild