On Mon, Dec 03, 2001 at 10:03:33PM +0000, Andreas Landmark wrote:
Er ikke det «smør på flesk» hvor mange tjenere er ikke bakgrunnsapplikasjoner?
Du har vore lenge i unix-verda, ein heilt ordinær windows-utviklar synest det er veldig fint å køyre applikasjonen på konsollet. Lotus Notes er det også.