Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv Wed, 18 Aug 2004 19:12:19 +0200
onsdag 18. august 2004, 00:51, skrev Kjetil Torgrim Homme:
On tir, 2004-08-17 at 17:45 +0200, Karl Ove Hufthammer wrote:
Sigurd Gartmann sigurd-i18n-no@brogar.org skreiv:
<klypp> For å oppsummere til nå:
<tr> <td>stroke (-v)</td> <td>streke opp, bestryke</td> </tr> <tr id="stroke"> <td>stroke (-s)</td> <td>strøk, strek, omriss, (muse)gester</td> </tr>
Eller er det noen som er sterkt imot (muse)gester og heller vil ha (muse)bevegelser; operaoversetterne? Selv er jeg kanskje ett hakk mer fornøyd med sistnevnte, men kan leve med det første :-)
Kjem vel framleis til å nytta musebevegelser/-rørsler, ja :-)
Med helsing, Y J Landro