mandag 4. juli 2016 18.36.03 CEST skrev Thomas Nygreen:
- jul. 2016 17.38 skrev "Kjetil Kilhavn" kjetil@kilhavn.no:
fredag 1. juli 2016 10.25.30 CEST skrev Kolbjørn Stuestøl:
Berre for å få ei avgjerd, legg eg difor inn desse omsetjingane: CONCAT: KJED.SAMAN (er lagt inn) IFS: VISS.SANN MINIFS: MINVISS.SANN MAXIFS: MAKSVISS.SANN SWITCH: VEKSLA TEXTJOIN : KJED.MED.SKILJETEIKN
Skulle du ha innvendingar, tar eg gjerne i mot desse her i forumet.
Jeg foreslår Kjed.Saman.Tekst( ) for TextJoin(). Det ligger nærmere både de andre funksjonene og den opprinnelige betegnelsen. Selv om det er mulig å bruke andre skilletegn enn mellomrom (f.eks. ';' for å lage en streng som kan lagres som CSV-fil...) er det engelske navnet en klar indikasjon på hvorfor denne funksjonen ble laget.
Eg ser diverre ikkje kva .TEKST bidreg med i denne samanhengen. Det seier ikkje noko om skilnaden frå KJED.SAMAN. I mitt hovud er det JOIN som er nykelordet, ikkje TEXT. JOIN indikerer at det vert nytta eit bindeledd (lim, skiljeteikn) for å slå saman delane. Eg føreslo LIM.SAMAN, men KJED.MED.SKILJETEIKN er likare dei andre, og seier tydeleg kva som er skilnaden mellom dei.
.TEKST bidrar med det samme som .MED.SKILJETEIKN, men mer kompakt. Mens KJED.SAMAN setter sammen biter til et "ord" vil KJED.SAMAN.TEKST sette sammen ord til en setning eller lignende. Jeg har sans for at programmeringsvariabler og funksjoner/metoder skal ha beskrivende navn, dog så kompakt som mulig. Egentlig er det KJED.SAMAN.MED.SKILJETEIKN som er det andre alternativet. Når dette blir forkortet til KJED.MED.SKILJETEIKN så er det ikke en naturlig utvidelse av KJED.SAMAN lenger, derfor synes jeg KJED.SAMAN.TEKST er et bedre alternativ. Det er i alle fall grunnen til at jeg foreslår det. Hvis ingen andre synes det resonnementet er naturlig er det selvsagt bare et dårlig forslag fra en forskrudd hjerne, muligens forårsaket av solstikk :-)
Beste helsing Thomas Nygreen