On Friday 03 April 2020 21:20, Karl Ove Hufthammer wrote:
Robotmeldingane kom til listene i18n-nb (for bokmål) og i18n-nn (for nynorsk). Men dette var *eigentleg* lister som var meint som diskusjonar om høvesvis bokmåls- og nynorskomsetjingane.
Jeg syntes alltid at det var nyttig at robotmeldinger om bokmåls-, og nynorskoversettelser kom til separate lister.
Nokon betre forslag til listenamn enn «l10n-no-robot»? Eller, sidan dette i praksis berre gjeld Translation Project (TP), kan me kanskje bruka «l10n-no-translation-project»?
Slik eg forstår det, vert det denne robotlista som vert oppgjeven som offisiell e-postlista for bokmål og nynorsk på heimesida til TP. Det *kan* derfor komma ei og annan ikkje-robot-melding der. Men i dei tilfella kan eg vidaresenda meldinga her til «l10n-no».
Man kan spørre om det går an å ha en spesifik diskusjonsliste som skal stå på nettsiden, óg bruke en helt annen dedikert robot-liste som robotmeldinger skal gå til.
Alternativt kan du skille de fra hverandre på mailservernivå. Alle robotmeldinger kommer jo fra den samme adressen «robot@translationproject.org». De kunne filtreres ut til en egen robotliste. Bør være enklere å fikse nå som vi bestemmer over den nye serveren helt selv. :-)