Tysdag 29 april 2008 skreiv Axel Bojer:
Tar dette som en bekreftelse på at alt+kode slett ikke virker, eller kan virke, på Linux uten at man selv må fikle (ukjent hvor mye).
Det hørest ut som du meiner dette er ein mangel i Linux kontra Windows. Linux har berre *andre* tastebindingar for å skriva dei ulike teikna, som er ikkje er kopla til Windows-spesifikke teiknkodingar. Det er ikkje noko *problem* å skriva dei teikna; det er berre andre tastar ein skal trykka på.