Axel Bojer wrote:
Han vert vanligvis kalla «caron» på norsk.
Hmm. I de lenkene jeg sendte tidligere (både dansk og en norsk språkekspert) var det hacek de kalte den ... Ser unicode kaller den for caron, men det er jo engelsk, da, så det hjelper ikke så mye.
Teiknet vert brukt i nordsamisk, og etter det eg kan sjå, vert «caron» brukt konsekvent i dokument som omtalar dei samiske bokstavane. Eks.:
http://developer.skolelinux.no/info/samisk/bakgrunn.html http://www.hum.uit.no/a/trond/krd-rapport.html