Den 04.03.08 skrev Petter Reinholdtsen pere@hungry.com følgende:
[Axel Bojer]
Espen: Hvor stort arbeide anslår du dette til å være?
Det å teste skal ikke ta så lang tid. Det kan la seg gjøre å starte allerede nå :-)
Espen bør starte med å skaffe seg bruker, så kan han legges inn i prosjektet og sette igang.
espental-guest
Espen Talberg