On Wed, 2008-07-16 at 14:41 +0200, Axel Bojer wrote:
Vedkommende presiserer selv: «i nokre tilfelle vil det kunne bety at det er ønskjeleg å gå utanom norma.»
det vil vere i direkte konflikt med ønskjet om at fri programvare skal brukast i skulevesenet.