Leif Halvard Silli skreiv 08.02.2024 21:25:
Men Mac tillet oss å velja kva målform me vil som føredregen målform, irekna nynorsk. Iallfall tilett Mac oss å velja nynrosk. Om du då vel nynorsk som prioritert målform, skal programma opna seg med nynorsk grensesnitt med meir.
Android fylgjer ikkje dette prinsippet - iallfall ikkje for fleire enn det utvalet av målformer som dei støttar.
Android følgjer dette prinsippet, og dette har fungert heilt fint for nynorsk i *mange* år. Sjølv om sjølve Android-brukarflata ikkje er omsett til nynorsk, er det ein god del Android-appar som er det, og dei kjem automatisk opp på nynorsk.