On Friday 01 June 2018 20:34, Karl Ove Hufthammer wrote:
Johnny A. Solbu skreiv 01. juni 2018 19:30:
Så lenge robotmeldinger om nye og oppdaterte oversettelser fremdeles havner i separat liste, er jeg med på dette. Det er verdifullt å ha en liste som kun inneholder automatiske meldinger om nye oversettelser og endringer i .po-filer.
Godt poeng. Desse robotmeldingane vert lett plagsame (men er verdifulle). Forslag til namn på denne «ekstralista»?
Dersom hovedlisten heter l10n-no (som ble foreslått) kan jo ekstralisten hete l10n-no-robot, eller noe slikt.