"Øyvind A. Holm" sunny@sunbase.org skreiv i innlegget news:Pine.LNX.4.44.0308211148490.18627-100000@ba0614:
Grunnen til dette er at filene under "norwegian_vim/msgs/vim/" går inn
«norwegian_vim»?! Ikkje sei at ein ikkje skil mellom bokmål og nynorsk her.
Joda, det stemmer det, ingen nynorsk der. Hvis noen vil sette i gang med nynorsk oversettelse, er det ingen som nekter dem det.
Ja, eg har ei stund vurdert å begynna med dette. Men har for tida for lite tid.
Målformene har eigne språkkodar, og desse bør brukast, jf. "http://i18n.skolelinux.no/localekoder.txt".
Ytterst irriterende. Velvel, får vel gå i gang med å legge til nb_NO på en måte som ikke skaper for mange problemer og duplisering av data.
Det er vel berre å bytta namn på filene frå «no» til «nb» og liknande. Dette har me allereie gjort med dei fleste omsettingsfilene i Skulelinux.