Sundag 10. februar 2008 skreiv Axel Bojer:
Har Karl Ove låst SVN?
Eg har låst kde4-trunk, for å hindra at folk skal senda inn omsettingar der (som uansett vert overskrivne når me ev. går over frå å omsetta kde4-stable til å omsetta kde4-trunk).
Ok. Ser rettelsene er på plass i kde4-stable, det var kanskje du som la inn dem nå?
Du meiner kde3-stable?
Når er dette i så fall over, så jeg får meldt inn feilen (ikke at det haster, men greit å vite).
Du kan alltids låsa opp sjølv.
Hvordan da? (Innbilte meg at den som låser også må låse opp, men der tok jeg altså feil.)
Sjå i SVN-boka: http://svnbook.red-bean.com/
Flott!
Hvilke syntaksfeil? Da jeg bare rettet fire linjer meldte jeg bare rett inn, men så fort går det visst å gjøre feil -- med lynets hastighet :-P
Du skreiv hermeteikna som ", men i .po-filer må desse alltid skrivast som ". Hadde du brukt KBabel, hadde den ordna dette automatisk.