[Axel Bojer]
La også inn et punkt om synonymordlistene og økte derfor summene :-) Espen Talberg: Kan du ta en rask titt om du synes den delen er grei? (Søknaden er uansett ikke på mer enn 2 sider -- pluss lenker og adresser. Tror det bør holde.)
Utmerket.
Jeg finner følgende halve setning i bakgrunnsdelen:
Nylig ble også Ordbankens ord, som brukes i Bokmålsordboka og Nynorskordboka, standardverk for norsk rettskrivning i lengre tid.
Kan det være en ide å søke penger til å finansiere arbeid med å forklare OOo-folkene at det er greit å legge ved en GPL-ordliste sammen med OOo?
Har du hørt med ordbankfolkene om de vil være med på innsatsen med å lage bedre stavekontroll?
Har vi folk til å gjøre all jobben vi vil ha betalt for? Burde vi synliggjøre innsatsen som gjøres på dugnad med korrekturlesing av ord og innlegging av synonymer?
Vennlig hilsen,