Jacob Sparre Andersen wrote:
Karl Ove Hufthammer skrev:
- ordet «dashbord» skildrar ikkje funksjonen i systemet godt. Det er
rett og slett eit dårlig ord på *engelsk*.
Burde du så ikke sende en fejlrapport om den engelske tekst?
Nei, det er ikkje ein *feil*, berre dårlig ordval. Og sidan det er eit omgrep dei har brukt i mange år, tvilar eg sterkt på at dei vil endra det.
For har programmet fleire andre «interessante» terminologival, for eksempel «portlets» og «scrips» (nei, ikkje «scripts»). Ikkje so lett å bli klok på. :-)