j
k
j a
j l
Fredag 09 mai 2008 skreiv Karol Ptasinski:
Lurer også på om det er greit å kalle URL for bare adresse, og ikke nettadresse/Internettadresse,
Ja! I mange tilfelle vil det vera det meste ordet.
Back to the thread
Back to the list