Bjørn Lie wrote:
søn, 10.02.2008 kl. 15.03 +0100, skrev Axel Bojer:
Knut Yrvin wrote:
Søndag 10. februar 2008, skrev Axel Bojer:
La også til <td>list administrator, list owner</td> <td>listemoderator</td>
<td>list administrator, list owner</td> <td>listeeier, listesjef, listeadministrator</td>Listesjef, er det en sjef som lister eller en sjefslister? :)
Jeg ser ikke helt at det er mulig å forstå dette annerledes enn en som er sjef for ei lista, slik en butikksjef er sjef for en butikk, det er en vanlig måte å sette sammen (spesielt dette ordet) på. Men vi har jo flere andre alternativer, så det er i og for seg like greit å ta en av de andre.
listeeier og listeadministrator bør være nok, listesjef høres bare rart ut.
Ok. Hvis ingen andre protesterer, så endrer jeg det.
-Axel