Programmet heiter Vino og er ein del av GNOME.
http://l10n.gnome.org/vertimus/vino/master/po/nn
--- Den lør 2010-02-27 skrev Eirik U. Birkeland eirbir@gmail.com:
Fra: Eirik U. Birkeland eirbir@gmail.com Emne: Re: [i18n-no] Godt norsk ord for «connectivity»? Til: "Torstein Winterseth" kvikende@yahoo.no Kopi: i18n-no@lister.ping.uio.no Dato: Lørdag 27. februar 2010 18.25 2010/2/27 Torstein Winterseth kvikende@yahoo.no:
Checking the connectivity of this machine...
«Prøver å kopla til maskina …» ville eg ha brukt. Kva for program er det snakk om?
Mvh Eirik U. Birkeland
__________________________________________________ Bruker du Yahoo!? Lei av spam? Yahoo! Mail har den beste spambeskyttelsen http://no.mail.yahoo.com