On Sat, 2005-01-08 at 18:48 +0100, Karl Ove Hufthammer wrote:
Kjetil Torgrim Homme kjetilho@ifi.uio.no skreiv:
eg foreslår altså at du skriv "CUE-fil" på norsk.
Det bør vel vera «cue-fil» (eller «.cue-fil»?) då me vanligvis har filendingar med små bokstavar.
tja, eg brukar vanlegvis store bokstavar for å markere at det er eit framandord/stuttord som refererer til ein eller annan standard. eg seier også GIF-fil, JPEG-fil, EXE-fil, HTML-fil osv.