On Sat, Jan 14, 2006 at 12:56:03AM +0100, Petter Reinholdtsen wrote:
[Axel Bojer]
Altså: * substantiv * adjektiv * pronomen * determinativ * verb * adverb * preposisjon * konjunksjon * subjunksjon * interjeksjon
og ingen flere, da følger vi visstnok norsk referansegrammatikk :-P
Jeg vet ikke hva norsk referansegrammatikk er, men Trond har en gang fortalt meg at det finnes en beskrivelse av norsk grammatikk skrevet av en professor fra Tromsø. Kanskje Trond kan tjekke at vi har allt med?
Hilsen Keld