Petter Reinholdtsen:
- context help -> emnehjelp
Det synes jeg blir misvisende. 'context help' omhandler jo hjelp som gis i en kontekst, og ikke hjelp som gis om et emne. Hva med konteksthjelp eller 'hjelp i kontekst'?
Eg likar «snøgghjelp». Tydinga er sjølvsagt heilt annan enn for originalen, men beskriv like godt fenomenet.