Møtet skal finne sted på IRC-kanalen #spell-norwegian på irc.debian.org, 2006-05-15 18:00-19:00 norsk tid (+0100). Altså i kveld :-)
Foreløpig plan for møtet ligger her: Vil oppdatere den før møtet om det kommer noe, ha den gjerne åpen allerede når vi starter :-) http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/M%c3%b8te/2006-05-15?action=show
Vel møtt!
Mvh Axel