Møtet skal finne sted på IRC-kanalen #spell-norwegian på irc.debian.org, 2006-05-15 18:00-19:00 norsk tid (+0100). Altså i kveld :-)
Foreløpig plan for møtet ligger her: Vil oppdatere den før møtet om det kommer noe, ha den gjerne åpen allerede når vi starter :-) http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/M%c3%b8te/2006-05-15?action=show
Vel møtt!
Mvh Axel
Hei
Eg kan dessverre ikkje delta i dag. Eg skal spele fotballkamp i kveld. Sorry.
Håvard
On 5/15/06, Axel Bojer axelb@skolelinux.no wrote:
Møtet skal finne sted på IRC-kanalen #spell-norwegian på irc.debian.org, 2006-05-15 18:00-19:00 norsk tid (+0100). Altså i kveld :-)
Foreløpig plan for møtet ligger her: Vil oppdatere den før møtet om det kommer noe, ha den gjerne åpen allerede når vi starter :-) http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/M%c3%b8te/2006-05-15?action=show
Vel møtt!
Mvh Axel
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no