Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org skreiv:
Måndag 5. januar 2009 skreiv Eirik U. Birkeland:
Nei, ikkje nødvendigvis, men vi kan då ikkje snakke for andre enn oss sjølve. Eg håpar sjølvsagt også at Åsmund og GNOME vil vere med på det same tiltaket. Det vil jo utan tvil gje omsetjingane mykje betre kvalitet, i tillegg til at andre enn Ubuntu får glede av dei.
Hmm. Har eg misforstått noko med forslaget? Går ikkje forslaget ut på *også* Ubuntu får glede av omsettingane?
Eg meinte andre *i tillegg* til Ubuntu.
– Eirik U. Birkeland