Takkar. Bladde nok litt for fort gjennom retningslinjene. Såg ikkje dette. (Eg har alltid retningslinjene oppe under omsetjingsarbeidet, og prøver å følgja dei, men det hender tydelegvis at eg glipp litt av og til). Helsing Kolbjørn
Den 03.08.2014 15:30, skreiv Karl Ove Hufthammer:
su. den 03. 08. 2014 klokka 14.00 (+0200) skreiv Kolbjørn Stuestøl:
Kva heiter "Alt Graph" på norsk, dersom tasten er omsett. Det same med "compose key"?
«Alt Gr» og «Compose». Dette står for øvrig nemnt under overskrifta «Tastar» i dei språklege retningslinjene våre: http://i18n.skolelinux.no/retningslinjer.html#destHeader28
Kva bør "modifier" setjast om med? Greit med «teikn», eller har det eige namn?
«Valtast», jf. dei språklege retningslinjene: http://i18n.skolelinux.no/nb/Fellesordl.eng-no.html#modifikator_key