Gunnhild Lurås gunnhildl@klassekampen.no skreiv i innlegget news:5.2.0.9.0.20030226100726.00bbd518@pop.klassekampen.no:
Blir det mest riktig i dokumentasjonen å skrive <mousebutton>høyreklikk</mousebutton> eller <mousebutton>høyre</mousebutton>klikk?
Førstnemnte, IMHO.
Hva gjør vi med &RMB;, &MMB; og &LMB;, oversettes de på noe vis?
Nei. Dette er entitetsreferansar, og skal ikkje omsettast. Men entitetane dei refererer til skal nok settast om.