Espen Fjellvær Olsen wrote:
Jeg lurer på om jeg skal oversette de forskjellige musikksjangrene i «libkcddb.po», eller beholde de engelske navnene?
I utangangspunktet, ja, dei bør omsettast. Men det er ikkje alle sjangrar som *har* norske namn. Men der dei faktisk *finst*, bør dei omsettast, sjølv der det er dei utanlandske omgrepa som *dominerer* i norsk språkbruk. For eksempel får ein mange (nok) treff på omgrep som «svartmetall» og «syrejazz», sjølv om det er «black metal» og «acid jazz» som er *mest* brukt.
F.eks. «Dance» -> «Dans», og «Christian gangsta rap» -> «Kristen gangsterrap».
Eg er usikker på dance/dans her. *Er* det det same?
Kunne du kanskje posta heile lista her, so kunne me diskutert oss fram til norske namn på dei ulike sjangrane?