j
k
j a
j l
Hei, Alle sammen!
Er det noen som har noe forslag til denne her? Returns the internal rate of return for a non-periodic schedule of payments
Og er det noen som vet hva "treasury bill" er?
Tonje, Mækkfantom
Back to the thread
Back to the list