On Sun, Dec 14, 2003 at 10:44:48PM +0100, Åsmund Skjæveland wrote:
«applet»: Me har prøvd oss med samlenamnet «miniprogram», til protestar frå ein del Java-kyndige. Eg er ikkje sikker på om me finn eit samlenamn som er bra nok, eller om me treng eit samlenamn i det heile. Appletane i KDE-panelet har eg litt lyst til å kalla for «panelprogram», er det ein god idé?
Eg har brukt det i gnome-panel. Eg synest det er eit bra ord, for i panelet vert "applet" brukt om små program som legg seg i panelet, sjølv om det engelske ordet har vidare tyding enn som så. Men sidan det er berre denne eine tydinga som vert brukt her, fungerer det bra.
Vi bruker også "panelprogram" på dansk, og jeg synes det er greit.
Hilsen keld