Den 26.05.2015 21:23, Petter Reinholdtsen skreiv:
[Kolbjørn Stuestøl]
Kva skal funksjone AGGREGATE heite på norsk?
Dette spurte du om i februar[1] og fikk en rekke svar i mars[2] før du konkluderte i april[3] at SAMANDRAG() var det beste valget. Hvorfor spør du på nytt? Har du ombestemt deg, eller glemt forrige runde?
[1] URL:https://lister.ping.uio.no/pipermail/i18n-no/2015-February/008228.html [2] URL:https://lister.ping.uio.no/pipermail/i18n-no/2015-March/thread.html#8236 [3] URL:https://lister.ping.uio.no/pipermail/i18n-no/2015-April/008263.html
Nei, eg har ikkje spurd på nytt eller gløymt det, men takk for at du følgjer med.
Årsaka er at Håkon Løvdal la ut ein e-post i forumet i går kveld med forslag om å bruke LEGGSAMMEN eller REGNSAMMEN som omsetjing for AGGREGATE. I tillegg eit forslag til beskriving av kommandoen: "Regner ut et totalresultat i et regneark.".
AGGREGATE var tidlegare omsett med MENGD (etter Excel går eg ut frå). I april endra eg til SAMANDRAG. Kanskje eg nå bør endre til REGNSAMMEN/REKNSAMAN? Som sagt tidlegare, så er dette langt utanom fagområda mine. Difor eg må spørje på forumet.
Helsing Kolbjørn