Her sett dansk som tredjeval i KDE, og får då rett som det er program og tekstar opp på det språket. Oppdaga tilfeldigvis at danskane har omsett «screensaver» til «pauseskjerm». Og det er jo eit flott ord!
Skjermspararane tener jo ikkje lenger som skjermsparar (og mange av dei ville vore heilt ueigna til det).
Mitt forslag er altso at me skal bruka pauseskjerm i staden for skjermsparar i Skulelinux-omsettingar.
Synspunkt?