Her sett dansk som tredjeval i KDE, og får då rett som det er program og tekstar opp på det språket. Oppdaga tilfeldigvis at danskane har omsett «screensaver» til «pauseskjerm». Og det er jo eit flott ord!
Skjermspararane tener jo ikkje lenger som skjermsparar (og mange av dei ville vore heilt ueigna til det).
Mitt forslag er altso at me skal bruka pauseskjerm i staden for skjermsparar i Skulelinux-omsettingar.
Synspunkt?
søndag 20 februar 2005, 18:41, skrev Karl Ove Hufthammer: | Her sett dansk som tredjeval i KDE, og får då rett som det er program og | tekstar opp på det språket. Oppdaga tilfeldigvis at danskane har omsett | «screensaver» til «pauseskjerm». Og det er jo eit flott ord! | | Skjermspararane tener jo ikkje lenger som skjermsparar (og mange av | dei ville vore heilt ueigna til det). | | Mitt forslag er altso at me skal bruka pauseskjerm i staden for | skjermsparar i Skulelinux-omsettingar. | | Synspunkt?
For min del, greit :-) Et mer praktisk synspunkt: Vi vil da måtte ta endel søk og erstatt, men det gjelder en god del annet og, så det er ikke et stort argument :-)
Mvh Axel