Karl Ove Hufthammer wrote:
Axel Bojer:
Det ser ut til at Axels skript fjerner linjeskift og Karl Oves legger dem til igjen? Eller er skriptene nå blitt enige?
Nei. Men det er Axel sitt skript som må bli einig med mitt, sidan mitt er einig med Scripty i KDE-SVN, og det er Scripty som bestemmer.
Dere mener vel linjeskift inne i taggene? Jeg kan ikke se at det gjør noen forskjell om de er slik eller slik, og det er ikke mulig for MagicPo å fungere ordentlig, så vidt jeg forstår, uten at de fjernes.
Då bør i so fall MagicPo fiksast.
Jeg er uenig i at det er et stort problem. MagicPo følger de gjeldende reglene for po-syntaksen, også ved vanlig oversettelse kan man endre en streng slik at det ikke blir noen linjeskift, eller andre linjeskift, og dette må vel være akseptabelt. Poenget her må være at filene er syntaktisk uten feil, og det er de.
Hvordan mener du så en slik funksjon skulle virket? Erstattet på tvers av linjeskift og så legge inn de linjeskiftene som var der? Eskild kan jo ev. svare på om dette er mulig, men jeg vil anta det er en veldig stor menge arbeide uten at jeg kan se at vi vinner annet enn noen færre innmeldinger i svn, er det målet med en slik endring?
Med mindre noen mener jeg har misforstått noe, så er det ingen skade skjedd verken det er slik eller slik, og det eneste aberet med dette er noen ekstra innmeldinger i svn.
Ja, og dette er unødvendig støy.
Vel, da kan man se antallet av slike innmeldinger i sammenheng med det totale antall meldinger som renner inn i svn, det er ikke mye. Såpass takhøyde synes jeg man må ha i et fri programvareprosjekt :-)
Hilsen Axel