On Thu, 2007-11-01 at 23:51 +0100, Axel Bojer wrote:
Greit at vi kan motta endringer per e-post, men kanskje det er best å skru av lagring av disse, særlig når det bare skaper mer søppelpost i tillegg.
eg foreslår at du slår av PC-en din og sluttar å bruke Internett.