2001-11-12 23:15:46, Kjetil Torgrim Homme kjetilho@linpro.no:
Nei, ´ er ACUTE ACCENT i ISO-terminologi, altså ein frittståande accent aigu. ' er apostrof, og utsjånaden varierer.
Ja. Sjå <URL: http://www.cl.cam.ac.uk/~mgk25/ucs/quotes.html >:
«» unngår dette problemet.
Akkurat! Og sidan dette er korrekt hermeteikn på norsk bør me bruka desse.